woensdag 28 september 2011

Ik kan al ...

Wij werken deze week rond het thema: ik kan al ...
Woensdag was het: "ik kan al fruitje snijden."
Kijk eens hoe flink Senne de banaantjes in stukjes kan snijden



Eéntje proeven mag wel hé, zegt Celine.

Het was best gezellig, zo samen fruitsla maken

De kookmannen ah werk





Daarna smullen maar




Ik kan al ... mijn jasje alleen aandoen.








 Nu is het de beurt aan de juffen, zouden zij ook zo flink hun jasjes alleen kunnen aandoen ?????

Juf Elke, juf Elke toch. Dat komt niet goed.
               Je moet wel met je voetjes aan het lusje staan.

Kijk, juf Dominik kan het wel. Wel met een klein beetje hulp van jullie kapoenen.
Juf Elke de volgende keer een beetje meer opletten he.

Wie zijn jasje kon aandoen kreeg het "jassen aandoen - diploma".
Een dikke bravo, alle vriendjes konden hun jasje helemaal alleen aandoen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten